در تذکری به وزرای امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری موضوع تعرض ماموران فرودگاه جده عر
در تذکر نمایندگان به وزرای خارجه و ارشاد مطرح شد
تاکید بر پیگیری موضوع تعرض ماموران سعودی به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزرای خارجه و ارشاد خواستار پیگیری موضوع تعرض ماموران فرودگاه جده عربستان به دو نوجوان ایرانی شدند.

بتذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (18 فروردین 94) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر بهداشت خواستار تسریع در برخورد با پزشکان متخصص کشیک بیمارستان‌های دولتی که در ایام عید نوروز در محل کار حضور نداشتند شدند.

نماینده مردم قائم‌شهر به وزیر آموزش و پرورش لزوم توجه به معیشت معلمان را متذکر شد.

سید هادی حسینی و حسین سبحانی‌نیا به وزرای کار و آموزش و پرورش لزوم پرداخت مطالبات و توجه به وضعیت حقوق و معیشت فرهنگیان بازنشسته را متذکر شدند.

احمد امیرآبادی فراهانی، حسین سبحانی‌نیا، سیدباقر حسینی، نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، عزیز اکبریان نمایندگان قم، نیشابور، زابل، ارومیه، تهران و کرج در تذکری به وزاری اطلاعات و دفاع خواستار تسریع در برخورد با گروهک‌های ضد انقلاب در استان سیستان و بلوچستان شدند.

حسین سبحانی‌نیا، نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان نیشابور، ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در کمک‌رسانی به مردم جنگ‌زده یمن شدند.

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در تذکری به وزیر علوم خواستار توجه و رسیدگی به مشکلات دانشگاه آزاد و جلوگیری از بروز تخلفات و فتنه‌هایی همانند فتنه سال 88 شد.

عطاالله سلطانی صبور، مهدی دواتگری و عزیز اکبریان نمایندگان رزن، مراغه و کرج در تذکری به وزرای امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پیگیری موضوع تعرض ماموران فرودگاه جده عربستان به دو نوجوان ایرانی شدند.

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به وزیر صنعت ضرورت برنامه‌ریزی و نظارت دقیق‌تر در راستای جلوگیری از واردات لوازم‌التحریر با عکس‌های مغایر با فرهنگ ایران اسلامی و غیر شرعی به کشور را متذکر شد.

محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار رفع تبعیض‌ها در مورد حقوق فرهنگیان کشور شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 18 فروردين 1394برچسب:, | 16:37 | نويسنده : شهروند مراغه ای |